Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2026, 11:57 door Anoniem

DigiD is gewoon een draak van een ding. Heeft iemand er bijvoorbeeld al eens aan gedacht dat je iemand moet machtigen voor bijvoorbeeld je belastingaangifte, mocht je die uit laten voeren door een derde? Kun je dan controleren welke poortjes jouw gegevens dan doorlopen? Nog een leuke, SMS controle... Op de 1 of andere manier werkt dat bij mijn vrouw ook niet meer terwijl dat tot voor kort nog werkte. SMS-controle... Ja, hoor, helemaal goed. Ipv een SMS wordt ze dus gebeld met daarin een gesproken 'SMS' met de inlogcode. En haar nummer is niet veranderd of gewijzigd. Nee, lekker safe, 2FA met SMS. Het is dat ik het ik nodig heb voor onder andere mijn gezondheidsverzekering (die ik nota bene van rijkswege krijg vanwege mijn werk). Dat ik het nodig heb voor belastingaangifte. Dat ik het nodig heb om mijn ziekenhuisgegevens te raadplegen. Dat ik het nodig heb om (belangrijk) nieuws van de overheid te lezen (Mijn Overheid, iemand?). Door je strot gedrukt net zoals het verplicht stellen dat je naar een hoger ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha