Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Drs Security en Privacy: Tja, waarschijnlijk worden zelfs de meeste comments hier ingevoerd via Amerikaanse software (browser, besturingssystemen). En de nieuwe voorzitter van het AP is ook een schoothondje van big tech, dus ach ja. Die gaat big-tech geen potjebreed in weg liggen. Maar die 10 jaar maakt ie ook niet vol, want vanaf 2031 vallen we toch onder de amerikaanse privacyregels of beter gezegd het gebrek daaraan
Beschrijf je klacht (Optioneel):