Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem:[...] maarrr... de verstuurde SMS-verificatiecodes zijn unencryped en dus voor hackers makkelijk te onderscheppen zonder SIM-swapping. [...] Dan zullen ze toch ook je inlognaam en wachtwoord nodig hebben om in te loggen. Wat dat betreft snap ik niet waarom browsers nog steeds aanbieden je inlognaam te 'onthouden'. Terwijl tegenwoordig zelfs het aanmaken van een 'root' account wordt afgeraden omdat die inlognaam bekend is...
Beschrijf je klacht (Optioneel):