Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: [knip: 3x dezefde quote] Waarom specifiek 32 karakters, ipv bijvoorbeeld 20 of 25? Waarom ww eens per maand vervangen? Preview gebruiken en even kijken wat dat oplevert, voordat je post, helpt die ruis voorkomen. En aan iedereen die dat in drievoud geciteerd heeft: helpen jullie ook even mee de site wat beter leesbaar te houden?
Beschrijf je klacht (Optioneel):