Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het digitale ID is nodig zodat ze alle gegevens die ze van ons hebben kunnen koppelen, en niet alleen in ons voordeel. Ga er maar vanuit dat het sowieso in ons nadeel zal zijn, zoals de gehele EU in feite niets in ons voordeel heeft bewerkstelligt bahalve hele slechte stofzuigers en een shitload van ONS geld dat in de zakken van de EU politici is verdwenen. Nederland is in feite het machtigste land van de EU in feite. Als we de haven van Rotterdam, en in mindere mate die van Amsterdam plat leggen en alle doorvoer naar de omringende landen stoppen moet je eens zien hoe hard de EU ineens naar ons gaat luisteren. Maar dit volk heeft voor een stel corrupte lafbekken gekozen die liever onze belastingcenten in de diepe zakken van de EU laten verdwijnen dan eens voor Nederland op te komen en een harde grens trekken wat wij nog willen toestaan en niet. De EU gaat richting China in de overtreffende trap alleen het volk wil dat nog steeds niet zien en leven in de illusie dat de EU en de NL politiek er ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):