Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2026, 18:11 door Anoniem

Volgens mij is algemeen bekend dat er weinig terecht komt van bescherming door de diverse privacy wetten, vooral door gebrekkige handhaving en een ervaren capaciteitsprobleem. Het is vreemd om dan nu allerlei uitspraken van de voorzitter van de AP te lezen die weinig tot niks met privacy te maken hebben. Misschien is het tijd voor een voorzitter die zich in de eerste plaats bezig gaat houden met de bescherming van privacy grondrechten in plaats van hypothetische kill switches?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha