Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2026, 18:28 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Prima ik activeer gelijk TOTP of een security key, oh wacht... dat kan nietOmdat TOTP helemaal niet zo veilig is, als men denkt.Waar heb je die wijsheid vandaan, graag onderbouwen want je slingert nu iets het Internet op dat sterk genuanceerd moet worden. Niets is veilig maar hangt heel sterk af van hoe je het toepast.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha