Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2026, 18:42 door Anoniem

Ik WIL helemaal geen digid. Niet Amerikaans. Niet Nederlands. Gewoon NIET. Op geen enkel 'niveau'. Wanneer snapt de staatssecretaris DAT nou eens een keer?? De beste beveiliging is en blijft GEEN digid.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha