Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2026, 19:42 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: [knip: 3x dezefde quote] Waarom specifiek 32 karakters, ipv bijvoorbeeld 20 of 25? Waarom ww eens per maand vervangen? Preview gebruiken en even kijken wat dat oplevert, voordat je post, helpt die ruis voorkomen. En aan iedereen die dat in drievoud geciteerd heeft: helpen jullie ook even mee de site wat beter leesbaar te houden? Oke we gaan zwaar offtopic. Ik druk gewoon op 'Reageer met quote' en heb geen zin om te moeten kl*ten met html-tags. Dan moet de website maar een betere reply functie aanbieden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha