Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2026, 20:30 door Anoniem

Door Anoniem: sins Trump aan de macht is Amerikaanse producten niet goed meer ...wat als Trump overleden is is het dan ook niet goed meer een domme stelling van AP voor zitterAmerikaanse producten zijn nooit goed geweest en ook nooit af. De meeste Amerikaanse producten zijn over het algemeen ronduit slecht of slecht geweest E.e.a. gaat nog veel verder dan dat maar dat mag je zelf uitvogelen maar heeft te maken hoe Amerika alles probeert uit te buiten d.m.v. rechtszaken, er loopt er nu 1 wereldwijd en is zeer markant, het betreft die van Fender en nu moet je het eens omdraaien, hoeveel claims zijn er ooit gedaan richting Amerika als er weer eens iets gejat was?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha