Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2026, 21:45 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Dat gaat net zolang door, totdat deze criminele groep de verkeerde hackt. Oftewel - (de raad van) Europa is duidelijk "niet de verkeerde" waarbij je je zorgen zou maken te maken om represailles. Yep, par for the course , goede diagnose. Ik zie de stoet al naar de plaatselijke gevangenis. Dacht jij dat dit echt zo makkelijk ging? Nooit gehoord van staatshackers. Inderdaad, of misschien "privateers" met goede connecties / bescherming in de een of andere failed state - de juiste mensen van "de staat" krijgen een goed percentage van de opbrengst om van niks te weten als landen komen klagen. Of ze in Rusland of Oekraine zitten , een Interpol verzoek gaat bij beiden in het ronde archief . Nog meer in Noord-Korea . China zal ook niet altijd gemotiveerd zijn om heel hard te lopen. Mij maak je in ieder geval niet wijs dat dit een groepje vrienden zijn of laat staan één iemand solo.. Zie het als een mafia familie .

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha