Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2026, 22:52 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: wat een peen het is nooit anders geweest dat de Amerikanen de tech heeft uit gevonden....wat een domme opmerking van z,n personen ps: zeker nog even een wit voetje halenMag volgens jou misschien een domme opmerking zijn maar die kan ik zeker betwisten en als ik jou was zou ik die uitspraak intrekken. Amerika heeft de tech zeker niet in z'n eentje uitgevonden, het meeste komt zelfs uit Europa. Wat wel is is dat Amerika altijd veel poen heeft/had en zo'n beetje alles wat goed was heeft opgekocht of stuk geconcurreerd. Zeker helemaal vergeten wat Philips heeft uitgevonden of dat Olivetti aan de basis van de computer heeft gestaan? Zegt Holland Signaal je wat? Opgekocht door de Amerikanen voor militaire doeleinden. Ga jij maar eens uitzoeken wie van de onderstaande Amerikaans is en dan nog 1, was Nikola Tesla Amerikaan of toch Servo-Kroatisch? ========================== De ontwikkeling van computertechnologie is het resultaat van een estafette door verschillende tijdperken. De ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha