Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Maar die afhankelijkheid zie je ook bij AI van Amerikaanse oorsprong. Afhankelijk van het prevalerende taalmodel: Amerikaans-Engels maakt een dergelijke AI een ongelooflijk aantal hallucinerende taalfouten van invoegen van termen in Chinese lettertekens tot aan inserties van Russische woorden in Cyrillisch. Ook veel grammaticale fouten in het Nederlands. Niet-Amerikaanse modellen kennen dit verschijnsel nauwelijks. In Amerika wordt overigens Catalaans Spaans voorgetrokken ten opzichte van de variëteit uit America del Sur. Mensen worden dus langzamerhand ge-duolingo'd. Door het commerciële hoepeltje springen, want anders .....
Beschrijf je klacht (Optioneel):