Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-06-2026, 07:23 door Anoniem

Door Anoniem: We worden alvast voorbereid om via DigiD straks op het EU Internet te mogen inloggen. Volledig gereguleerd Internet met alleen de informatie die van de EU mogen zien en weten. Allemaal goedgekeurd uiteraard en geheel ter bescherming van de kinderen uiteraard. Zonder encryptie en geheel in te zien voor de controles namens de EU. We moeten beschermd worden want de wereld is zo gevaarlijk dat we alleen maar in een ' veilige zonde' mogen komen waar alleen informatie te vinden is die de EU goedgekeurd heeft. De EU is niet voor niets een Duitse uitvinding van Walter Halltein, de grondlegger van de EU. Dat Hallstein ook een Nazi was is nooit een probleem geweest natuurlijk. Voor de buitenwereld probeerde hij het beeld te schetsen dat hij al dat soort ideeen verwierp maar in de praktijk hoef je geen lid te zijn van de partij of de SA om met je rechterklauw omhoog te staan natuurlijk, net als 99% van de Duitsers destijds. En aan die zooi is onze ziel en zaligheid verkocht.Voor dde rest gaat alles goed ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha