Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 11:40 door Anoniem

De avg moet juist sterker worden,de burgers bepalen wat er met hun gegevens gebeurt ze moeten meer macht krijgen en zelff bepalen wat ze delen en niet willen delen. Brussel moet niet voor de burger gaan bepalen de privacy in te willen dammen op een aantal punten van het verwerken van persoonsgegevens.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha