Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Oke we gaan zwaar offtopic. Ik druk gewoon op 'Reageer met quote' en heb geen zin om te moeten kl*ten met html-tags. Dan moet de website maar een betere reply functie aanbieden. Waarmee je de inspanning bij al je lezers neerlegt. In totaal is dat meer inspanning, want er zijn nogal wat lezers (kijk bijvoorbeeld naar het aantal reacties op polls). Als iedereen als poster wat meer inspanning zou leveren, en niet zou reageren zoals jij doet, dan zouden we in totaal juist minder inspanning kwijt zijn. En heb je ooit bedacht dat aan "ik wil nu wat overbrengen maar doen jullie er maar moeite voor" iets niet helemaal klopt?
Beschrijf je klacht (Optioneel):