Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Op zich heel typisch dat de AP de amerikaanse dogmatiek of het SSN 1 op 1 heeft overgenomen voor het BSN. Over afhankelijkheid gesproken ze zijn zelf niet in staat de amerikaanse dogmas los te laten en te evalueren
Beschrijf je klacht (Optioneel):