Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-06-2026, 16:13 door karma4

Op zich heel typisch dat de AP de amerikaanse dogmatiek of het SSN 1 op 1 heeft overgenomen voor het BSN. Over afhankelijkheid gesproken ze zijn zelf niet in staat de amerikaanse dogmas los te laten en te evalueren

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha