Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Voor 'meer veiligheid' heb je een smartfoon nodig. Ik vind het veeeeeel veiliger zonder. En dat blijft dus ook zo. of schrijf een brief.Precies die. Schrijf maar een brief.
Beschrijf je klacht (Optioneel):