Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het opruimen van oude namen kan pas over een paar jaar NADAT allenamenzijn omgezet en oude mailadressen voor communicatie niet meer gebruikt kunnen worden, dit om misbruik te voorkomen. Dit jaren geleden bedenken was een stuk beter geweest. Piet Beertema had naar de UK moeten kijken - die waren net iets eerder, en hebben wel onder .uk de gTLDs of equivalent (ac.uk = academic , gov.uk etc ) ingericht . Het had een hoop ruimte in de namespace gescheeld, een deel van vroege collisions voorkomen(cwi - centrum wiskunde en informatica, vs centrum werk en inkomen) . De overheid _had_ ook zelf eerder kunnen nadenken, maar tussen de ego'tje met "domein direct onder nl" , en (ietwat terecht) het "snel schakelen" als een reclameburo "gewoon" een campagnesite registreert zat dat er niet in totdat de nadelen van de wildgroei helemaal zichtbaar werden.
Beschrijf je klacht (Optioneel):