Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Prima ik activeer gelijk TOTP of een security key, oh wacht... dat kan nietOmdat TOTP helemaal niet zo veilig is, als men denkt. Totp is 2e factor..., maar yubikey/fido/nitro key mag ook. 13 miljoen mensen weten niet wat dat is. Onhaalbare zaak dus.
Beschrijf je klacht (Optioneel):