Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2026, 08:47 door Anoniem

Begin bij de basis: welk OS is nog bruikbaar als we geen Amerikaan in de keten willen. Windows, MacOS/iOS, de Linux kernel vallen af. En als we de Amerikanen echt niet vertrouwen hoe kunnen we een Europese hoster vertrouwen als die z'n OS-updates haalt uit de VS?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha