Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
67 reacties en het merendeel van mensen die de klok wel hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Een beetje zoals met de overname van Solvinity, waar een heel theoretische manier van data onderscheppen opeens hét probleem leek te zijn. De staatssecretaris laat even weg dat BZK besloten heeft dat de ID-check maximaal een jaar geldig is. Daardoor moet de helft van de mensen die "Substantieel" heeft, opnieuw de ID-check doen. In de mobiele app staat dit nu ook vermeld. Naast DigiD Machtigen (ook wel Vrijwillig Machtigen) komen er binnenkort ook Ouderlijk Gezag (ouders kunnen altijd inloggen voor hun kinderen op basis van gegevens in de BRP) en Wettelijke Vertegenwoordiging (bewindvoerders kunnen inloggen voor hun "klanten" als dit aangewezen is door een rechter).
Beschrijf je klacht (Optioneel):