Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2026, 09:24 door Anoniem

Door Anoniem: Voor 'meer veiligheid' heb je een smartfoon nodig. Ik vind het veeeeeel veiliger zonder. En dat blijft dus ook zo. of schrijf een brief.Precies die. Schrijf maar een brief. Wat je vind moet je houden, maar de rest van de wereld gaat verder.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha