Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 10:06 door Anoniem

Door spatieman: natuurlijk willen ze dat, immers, Jetten ligt ja al in bed de CCP Wat is dit nu weer voor opmerking? Als je er neutraal naar kijkt (en ik geeft toe: dat is lastig, ik ben zelf ook geen fan) dan hebben we een kabinet dat dus juist niet van plan is om toe te geven aan deze foute houding vanuit de EU. @Spatieman, dat willen we toch allebei?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha