Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Elke vorm van automatisering (niet alleen AI) zou moeten worden getaxeert bij bedrijven aangezien het volk deze vernietigde banen moet betalen via werkloosheidsuitkeringen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):