Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 10:26 door Anoniem

Elke vorm van automatisering (niet alleen AI) zou moeten worden getaxeert bij bedrijven aangezien het volk deze vernietigde banen moet betalen via werkloosheidsuitkeringen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha