Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 10:40 door meinonA

Door Anoniem: Elke vorm van automatisering (niet alleen AI) zou moeten worden getaxeert bij bedrijven aangezien het volk deze vernietigde banen moet betalen via werkloosheidsuitkeringen. Moet dat ook met terugwerkende kracht? Want vroeger werden de straatlantaarns nog met de hand aangestoken ... Wij hebben ook meer mensen nodig; maar omdat die niet te vinden zijn zijn we bezig met een traject om een gedeelte van ons werk over te laten nemen door AI. Is dat dan ook strafbaar? En voor een van onze klanten hebben we een planningstool gemaakt, wat ze eerder op papier deden. Heeft de papierindustrie dan ook een zaak?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha