Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door meinonA: Door Anoniem: Elke vorm van automatisering (niet alleen AI) zou moeten worden getaxeert bij bedrijven aangezien het volk deze vernietigde banen moet betalen via werkloosheidsuitkeringen. Moet dat ook met terugwerkende kracht? Want vroeger werden de straatlantaarns nog met de hand aangestoken ... Wij hebben ook meer mensen nodig; maar omdat die niet te vinden zijn zijn we bezig met een traject om een gedeelte van ons werk over te laten nemen door AI. Is dat dan ook strafbaar? En voor een van onze klanten hebben we een planningstool gemaakt, wat ze eerder op papier deden. Heeft de papierindustrie dan ook een zaak?Nee, het hoeft niet met terugwerkende kracht, maar we willen ook niet dat het volk kapotgetaxeert wordt totdat we het niet meer kunnen betalen. Bedrijven veroorzaken dit, niet het volk, waarom zou het volk moeten betalen voor de schade die een bedrijf veroorzaakt? Als bedrijf zijnde heeft u de keuze geen AI aan te nemen, het volk heeft geen keuze meer te betalen, die keuze is hen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):