Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Begin bij de basis: welk OS is nog bruikbaar als we geen Amerikaan in de keten willen. Windows, MacOS/iOS, de Linux kernel vallen af. En als we de Amerikanen echt niet vertrouwen hoe kunnen we een Europese hoster vertrouwen als die z'n OS-updates haalt uit de VS? Windows en MacOS/iOS zijn idd van Amerikaanse bedrijven edoch de Linux kernel is niet Amerikaans maar Open Source en komt van over de gehele wereld.
Beschrijf je klacht (Optioneel):