Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 10:59 door Anoniem

Door meinonA: Door Anoniem: Elke vorm van automatisering (niet alleen AI) zou moeten worden getaxeert bij bedrijven aangezien het volk deze vernietigde banen moet betalen via werkloosheidsuitkeringen. Moet dat ook met terugwerkende kracht? Want vroeger werden de straatlantaarns nog met de hand aangestoken ... Wij hebben ook meer mensen nodig; maar omdat die niet te vinden zijn zijn we bezig met een traject om een gedeelte van ons werk over te laten nemen door AI. Is dat dan ook strafbaar? En voor een van onze klanten hebben we een planningstool gemaakt, wat ze eerder op papier deden. Heeft de papierindustrie dan ook een zaak?Andere anoniem: Nee, dat hoeft dat niet met terugwerkende kracht aangezien de wet nog niet bestond ten tijde van het verleden, ook de Nederlandse staat moet zich aan de wet houden en mag bedrijven niet zonder reden op kosten drijven. Wel vind ik dat anoniem 10:26 gelijk heeft, de kosten komen voor het volk en kan op den duur flink uit de hand lopen en zorgen voor een massale ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha