Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Begin bij de basis: welk OS is nog bruikbaar als we geen Amerikaan in de keten willen. Windows, MacOS/iOS, de Linux kernel vallen af.De Linux kernel is slechts een klein (wel belangrijk) stuk van het OS. Maar Het is niet Amerikaans, het is internationaal en het is Open Source, wel een groot verschil dus. Daarnaast is de oorsprong van Linux Europees.
Beschrijf je klacht (Optioneel):