Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hoe kun je nou een datalek melden als je niet eens weet dat je gehackt bent en wat maken mensen zich toch druk over namen en adressen die op straat liggen? Vroeger hadden wij het 'telefoonboek'. Poe hey, wat een drama! Als het nou gaat om kopieen van id kaarten, die je overigens helemaal niet mag kopieren, dan vind ik dat een ander verhaal... maar namen en adressen die zogenaamd op straat liggen. O o o, wat erg zeg! Groeten, Marc
Beschrijf je klacht (Optioneel):