Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 11:33 door Briolet

Ik zie het probleem niet. Er zijn bedrijfstakken waar men nog schreeuwt om (vooral technisch) personeel. Het is juist goed dat er bij deze beroepsgroepen personeel over blijft dat ingezet kan worden waar het schaars is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha