Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Ik zie het probleem niet. Er zijn bedrijfstakken waar men nog schreeuwt om (vooral technisch) personeel. Het is juist goed dat er bij deze beroepsgroepen personeel over blijft dat ingezet kan worden waar het schaars is. Er is geen probleem behalve dan dat sommige mensen moeite hebben met veranderingen en aanpassen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):