Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 11:44 door Anoniem

Door Briolet: Ik zie het probleem niet. Er zijn bedrijfstakken waar men nog schreeuwt om (vooral technisch) personeel. Het is juist goed dat er bij deze beroepsgroepen personeel over blijft dat ingezet kan worden waar het schaars is.Je zult je baan maar verliezen aan een AI, je bent overbodig, maar je kunt nog werken aan de andere kant van Nederland als je geluk hebt als uitzendkracht... Voor het Nederlandse volk zal het leven onbetaalbaar worden. Uiteraard zullen bedrijven dit proberen tegengaan door te lobbyen bij de Nederlandse staat. Overal tentenkampen zoals in Amerika... Wat een mooie toekomst hebben bedrijven voor zichzelf geschapen, met total disregard naar haar werknemers waar ze blijkbaar toch niet zoveel om geven... En dat geld gaat in zakken van de baas. Rijken worden rijker en armen worden armer dankzij stunts zoals deze. Nederlandse politiek, doe hier wat aan voordat het te laat is, uw volk vraagt om hulp!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha