Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Ik zie het probleem niet. Er zijn bedrijfstakken waar men nog schreeuwt om (vooral technisch) personeel. Het is juist goed dat er bij deze beroepsgroepen personeel over blijft dat ingezet kan worden waar het schaars is.Dan zal de UWV wel ongelijk hebben en hebben geen idee waar ze het over hebben terwijl bazen hun zakken vullen over de ruggen van werknemers. Wat een mooie coorporate wereld zijn we aan het creeëren. Dit is precies wat we moeten tegengaan met alle macht! Het is een regelrechte ramp! Adolf maakte misbruik van de armoede door werkloosheid om de wanhoop van het volk te gebruiken voor zijn eigen agenda, zo geeft de politiek mensen als Geert Wilders de kansen om op soortgelijke manier het volk te misbruiken om zelf aan de macht te komen. En nes, daar is niemand bij gebaat, zowel Nederlanders als alochtonen. Intussen vullen bazen hun zakken met dat geld dat in handen van werknemers terecht had moeten komen en mag Nederland (wij, het volk) daar uiteindelijk voor betalen. Oproep aan de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):