Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Ik zie het probleem niet. Er zijn bedrijfstakken waar men nog schreeuwt om (vooral technisch) personeel. Het is juist goed dat er bij deze beroepsgroepen personeel over blijft dat ingezet kan worden waar het schaars is.Mijn neef is net afgestudeert op HBO-niveau en kan nu al helemaal geen baan vinden, en hij wil echt alles aannemen. Er is nu al een groot tekort. De UWV waarschuwt terecht, dat moet serieus worden genomen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):