Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 12:07 door Anoniem

Tja, zo ontloop je als baas zijnde actief de vakbond aangezien er geen werknemers meer zijn om te klagen. Waarvoor hebben we de vakbond nou nog helemaal? Dit "vergiftigd" de economie. Is Nederland er aan toe om lekker financieel onder te gaan?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha