Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: sins Trump aan de macht is Amerikaanse producten niet goed meer ...wat als Trump overleden is is het dan ook niet goed meer een domme stelling van AP voor zitter Het is nog nooit goed geweest denk ik.
Beschrijf je klacht (Optioneel):