Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben benieuwd wat er allemaal weer mis gaat want leveranciers hebben niet mee kunnen testen door het gesloten karakter. Hoe zo feature? terwijl de basis al jaren niet veilig is.
Beschrijf je klacht (Optioneel):