Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Bitje-scheef: Door Anoniem: In Amerika staan er overal tenten op straat vanwege de werkeloosheid, dat willen we hier niet. De werkloosheid in de VS is op dit moment relatief laag te noemen. Maar ook daar is het bepaalde sectoren waar geen werk aanbod is. Dus dan gaan ze na een tijdje in een supermarkt werken of zo...Dan zou een bron heel fijn zijn. Daarnaast; voorkomen is beter dan genezen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):