Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 12:46 door Anoniem

Door Anoniem: "Ze moeten zelf leren lezen, schrijven, rekenen en nadenken, en samenwerken met andere leerlingen." Dus ook leraren afschaffen? Doe je nou dom of ben je dom?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha