Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 12:47 door Anoniem

Door Anoniem: "Wat betreft klantcontact nemen AI-gestuurde chatbots een deel van het werk over." Irritant ja, zo'n robot aan de telefoon!Zelfs de pokitie doet dat al... Het beste kunt u herhaaldelijk blijven vragen om een personeelslid, uiteindelijk knapt zo'n LLM en geeft het lintje door aan een echt mens.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha