Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dit diet me denken aan; "You'll own nothing and be happy." Universal basic income communist stijl. In Rusland heb je als werknemer ook niks te zeggen, de bazen hebben beheer/beslissen over je leven, als het je niet zint mag je op straat. Nederland moet dat toch beter kunnen lijkt me.
Beschrijf je klacht (Optioneel):