Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Ik zie het probleem niet. Er zijn bedrijfstakken waar men nog schreeuwt om (vooral technisch) personeel. Het is juist goed dat er bij deze beroepsgroepen personeel over blijft dat ingezet kan worden waar het schaars is.Als een god gesproken over de levens van haar werknemers. "Ze vinden wel elders werk" Ik ben blij dat ik uw personeel niet ben.
Beschrijf je klacht (Optioneel):