Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2026, 13:12 door Anoniem

Door Anoniem: mag ik even of je nou links van de appel eet of rechts er is toch een hap uit...dat is ook met Amerikaanse software. Linux is ook Amerikaanse net zo als Windows 12...en nu licht Linux ook onder het vuur...met blus gaten....na denken graag: Linux Amerikaans? De Microsoft FUD en -get the facts campagne is voorbij hoor!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha