Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Ron625: Door Anoniem: Begin bij de basis: welk OS is nog bruikbaar als we geen Amerikaan in de keten willen. Windows, MacOS/iOS, de Linux kernel vallen af.De Linux kernel is slechts een klein (wel belangrijk) stuk van het OS. Maar Het is niet Amerikaans, het is internationaal en het is Open Source, wel een groot verschil dus. Daarnaast is de oorsprong van Linux Europees. En er werken ook Europeanen bij Google. Daar gaat het niet om. De Linux foundation is Amerikaans, de helft van de mensen die in de kernel kunnen committen zijn Amerikaans en/of werken er. kernel.org en github zijn Amerikaans. En vallen dus onder de VS wetgeving. Leuk dat iets open source is, maar dat is niet genoeg om soeverein te zijn.
Beschrijf je klacht (Optioneel):