Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2026, 13:35 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De Gemeente Groningen heeft al jaren met openSuse gewerkt. Ze zijn ook al een tijdje naar Redhat Linux gemigreerd met meer dan 100 servers. Daar zijn vergeleken met de windowsomgeving bijna nooit problemen... Die overstap naar Red Hat is niet zo slim, want OpenSUSE.org is Duits / Europees, Red Hat, Inc. is Amerikaans. Wie een strategische autonomie nastreeft en onafhankelijk van Trumpland wil zijn, kan het beter meteen grondig aanpakken. https://european-alternatives.eu Groningen gebruikt naast Redhat ook al een tijdje SUSE en Ubuntu.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha