Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik heb bovenstaande doorgenomen en het valt me iedere keer weer op hoeveel azijn pissers er zijn als het om veranderingen gaat die om aanpassingsvermogen vragen maar ook iedere keer weer de opmerking dat Europa niets te bieden heeft wat in de buurt komt van al die Amerikaanse rommel en dat Linux Amerikaans is. Onder welke steen hebben jullie nu al 20 jaar lang jullie winterslaap gehouden want dat is het probleem. Jullie weten gewoon niet wat er te koop is in Europa waarmee menig kantoor te automatiseren valt. Zeur niet en ga aan de slag en ga op zoek naar die alternatieven en het zal je verbazen hoe je los kunt komen van het Amerikaanse juk. Er gaat een nieuwe wereld voor je open met allemaal goed werkende producten allen gebaseerd op open-source. Ze hebben een gratis cursus MSCA of MSCE gehad en daardoor verknocht aan deze software terwijl ze vreselijk veel tijd kwijt zijn om te patchen en te fixen in het weekend (ze worden graag opgeroepen om te mogen werken met deze s...) en aan het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):