Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 13:45 door Anoniem

Door Anoniem: Als je AI voor je laat denken dan gaat je denkvermogen achteruit of wordt niet ontwikkeld. Use it or lose it. Door Anoniem: "Ze moeten zelf leren lezen, schrijven, rekenen en nadenken, en samenwerken met andere leerlingen." Dus ook leraren afschaffen? Is dit AI-logica? Nee, ervaring met hoe (slecht) dat werkt als mensen dingen moeten leren zonder hulp van leraren en dergelijke, dwz. zonder opzoeken in een boek o.i.d.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha