Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 13:53 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: "Ze moeten zelf leren lezen, schrijven, rekenen en nadenken, en samenwerken met andere leerlingen." Dus ook leraren afschaffen? Doe je nou dom of ben je dom? Die vraag moet je dus aan jezelf stellen als je niet begrijpt wat ik bedoel.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha